Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę dokonać zakupu w sklepie stacjonarnym?
Prowadzimy tylko i wyłącznie sklep internetowy. Dzięki temu możemy prowadzić obsługę naszej sprzedaży w całej Polsce z najlepszymi cenami.
Czy w koszcie produktu zawierają się koszty dostawy?
Nie, cena w zakładce produktu dotyczy tylko produktu. Przesyłka zostanie naliczona w końcowej części zamówienia.
Czy wystawiamy FV?
Oczywiście do każdego zamówienie wystawiamy Faktury VAT.
Czy muszę być zarejestrowanym użytkownikiem aby dokonać zakupu?
Nie, nie trzeba mieć u nas konta, aby dokonać zakupu.
Co jeśli nie dostałem potwierdzenia zakupu/wysyłki na email?
Nieraz nasze maile mogą dochodzić do klienta z opóźnieniem. Istnieje też możliwość, że klient podał zły adres e-mail, więc taki mail zostanie wysłany, ale nie dojdzie do naszego klienta. W takim wypadku prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny z naszym biurem obsługi klienta. Nasze biuro obsługi klienta chętnie pomoże i odpowie na wszelkiego rodzaju pytania. Dane kontaktowe znajdziemy w zakładce kontakt.
Czy produkty w naszym sklepie są dostępne "od ręki"?
W zakładce produktowej zawsze widnieje informacja o stanie magazynowym i czasie realizacji zamówienia.
Przez pomyłkę dokonałem zamówienie którego nie chce, co robić?
Koniecznie skontaktuj się z nami za pomocą e-maila lub telefonu. Postaramy się wtedy anulować to zamówienie. Im szybciej, tym lepiej.
W jakich godzinach mogę się kontaktować z waszym działem obsługi klienta?
Jesteśmy do waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 15.
Nie mogę dodać produktu do koszyka.
Jeśli nie można dodać produktu do koszyka, oznacza to, że jest on niedostępny.
Czy każde zamówienie jest potwierdzane telefonicznie?
Nie. Nasi pracownicy dzwonią tylko w sytuacjach, kiedy zamówienie budzi jakieś wątpliwości.
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Prowadzimy tylko i wyłącznie sprzedaż internetową. Istnieją jednak wyjątkowe sytuacje, kiedy umożliwiamy taki odbiór. W celu ustalenia odbioru osobistego prosimy o kontakt telefoniczny.
Dostałem potwierdzenie o wysyłce ale paczka nie zostaje dostarczona
W takiej sytuacji proszę o kontakt z firmą kurierską, która dostarcza paczkę. Wszystkie niezbędne informacje takie jak nr przesyłki i przewoźnik znajdują się w mailu potwierdzającym zamówienie.
Czy dmuchańce muszą być ustawiane na terenie twawiastym?
Nie, dmuchańce można ustawiać na każdego rodzaju terenie. Ważne jest, aby dmuchaniec był zakotwiczony do podłoża. Mogą to być zwyczajnie śledzie czy też betonowe bloki, barierki lub drzewo. Dmuchaniec zawsze powinien być zaczepiony do podłoża, gwarantuje to bezpieczeństwo uczestników zabawy.
Czy wynajmujemy dmuchańce na imprezy plenerowe?
Nie, nie wynajmujemy dmuchańców i nie obstawiamy imprez na wolnym powietrzu. Prowadzimy sklep internetowym, który zajmuje się sprzedażą dmuchańców.
Ile wynosi czas wysyłki zamówienia?
Wszystkie dmuchańce wysyłamy od 24 do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty. Do tego należy również doliczyć czas kuriera. Który w 90% przypadków wynosi 24 godziny.
Produkt dodany do ulubionych
Produkt został dodany do porównywarki.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.